ארון אמבטיה כפרי

בית/פוסטים/מאמרים/ארון אמבטיה כפרי

ארון אמבטיה כפרי

לשם מה קיימים ארונות אמבטיה קטנים?

כמעט ואי אפשר למצוא חדר רחצה שאין בו ארונות אמבטיה בגודל או צורה כאלה ואחרים. הארונות האלה נוחים מאד לשימוש, פונקציונליים ויש להם נפח אחסון טוב מאד או כזה שאפשר להתאים אותו לכל צורך או דרישה. אפשר לבחור כיום בין ארונות אמבטיה קטנים או גדולים, כאלה הנשענים על קיר חדר הרחצה או מותקנים מתחת לכיור ואפשר גם להחליט שהתכונה המובילה בבחירה תהיה חומר הגלם שממנו עשויים ארונות האמבטיה.

לפני שמחליטים איזה סוג של ארון אמבטיה לקנות חשוב לבחון לעומק מה הוא אמור להכיל וכך להחליט על הנפח ושטח האחסון שהארון יציע. מומלץ למדוד במדויק את האורך והרוחב הדרושים ובמידת הצורך לקבל ייעוץ מקצועי ממי שמכיר את התחום של עיצוב פנים. כך אפשר יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע למראה של ארון האמבטיה – צורה, גודל, צבע, חלוקה פנימית וכל תכונה נוספת שעשויה להשפיע על הבחירה.

עיצוב ארון אמבטיה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים ארון אמבטיה כפרי, כלומר ארון אמבטיה העשוי מסוג מסוים של עץ. אם בעבר ארונות העשויים מעץ היו פחות מתאימים לחדר הרחצה, הרי שכיום המצב שונה ואפשר לעשות בהם שימוש למרות האדים החמים ושאריות המים הניתזות מהאמבטיה. ארונות אלה משדרים חמימות, ביתיות ונעימות ולכן העיצוב הכפרי מתאים מאד לשלל חדרי רחצה. לא בכדי מדובר בעיצוב שכבר לא נחשב לטרנד אלא לאהוב ומועדף.

עיצוב של חדר האמבטיה יכול להיות בפני עצמו או להתאים לסגנון העיצוב בשאר אזורי הבית. כאשר משקיעים את המחשבה הדרושה אפשר למצוא את הקווים המקשרים בין האזורים השונים, לכאורה, וכך לא יהיה קשה להבחין שמדובר בסגנון אחיד שיש בו קשר בין החדרים.

זקוקים לארונות אמבטיה חדשים? גודל קטן וקומפקטי, סגנון כפרי וגם מחיר הוגן הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, Top Bath, המתמחה ביצור, ייבוא וגם שיווק כלים סניטריים, מקלחונים, ארונות אמבט, אסלות וגם מגוון ברזים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. מוזמנים לפנות אלינו במייל  info@topbath.co.ilאו להגיע להתרשם באחד מהסניפים

אודות המחבר: